تدوین چشم‌انداز پنج ساله پاکنام آغاز شد

Jalseh_Modiran-Paknam

شورای مدیران شرکت پاکنام روز یکشنبه پنجم شهریور در دومین نشست خود در سالن کنفرانس این شرکت گرد هم آمده و درباره آغاز تدوین یک چشم‎انداز پنج‌ساله برای این شرکت به توافق رسیدند.

دکتر جواد رادسعید، مدیرعامل شرکت پاکنام در این جلسه «رسیدن به رتبه اول در صنعت شوینده» در ایران را هدف اصلی برنامه پنج ساله شرکت دانسته و گفتند «پیشنهاد می‌کنم سندی بالا دستی متناسب با این چشم‌انداز تهیه و بر اساس آن برنامه پنج ساله شرکت تنظیم و راهبری شود».

دکتر اکبرپور، مشاور هیات مدیره پاکنام نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تهیه و تدوین دقیق این سند بالادستی، تعریف مولفه‌های کلیدی و تعیین کننده در سنجش و راهبری عملکرد شرکت در بلندمدت را از مهم‌ترین اجزای چنین سندی دانسته و پیشنهاد کردند برای رسیدن به هدف تعیین شده، «سه حوزه کیفیت، تحقیق و توسعه و بازاریابی» باید بصورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

دومین جلسه شورای مدیران شرکت پاکنام با بحث درباره جزییات برنامه این شرکت و طرح پیشنهادات و برنامه‌های مدیران گروه‌های مختلف ادامه پیدا کرد.

مدیران بخش فروش و بازاریابی شرکت از جمله کسانی بودند که گزارش عملکردی خود را در این جلسه ارایه و در ادامه برنامه‌های خود برای بهبود روش‌ها را مطرح کردند.

تغییر جزییات اجرایی برای بهبود روند و مسیرهای فروش، رویکرد کیفیت محور و افزایش سطح حضور در راهبردهای بازاریابی نیز از مواردی بود که در این جلسه مورد توافق هیات مدیران شرکت قرار گرفت.

برندهای تولید شده در شرکت پاکنام با نام‌های تاپ، یکتا، دی، آرن و بامداد؛ از سال ۱۳۴۱ شمسی، در سبد خانواده‌های ایرانی قرار دارد. محصولات مختلف شرکت علاوه بر عرضه در بازار داخلی کشور با برندهای رامس، یکتا و دی؛ به بسیاری از بازارهای منطقه نیز صادر می‌شود.

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email