برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی نمایندگان فروش شرکت پاکنام

neshaste-ham-andishi

اولین نشست هم‌اندیشی سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل شرکت پاکنام جناب آقای دکتر راد سعید، واحد فروش و مارکتینگ با همراهی نمایندگان فروش در استان‌های اصفهان( اقایان رحمانی – ابولحسنی) – سیستان و بلوچستان ( آقای قائم دوست ) – کردستان ( آقای ملامیرزائی ) به تاریخ ۲۷ فروردین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پاکنام: نشست هم‌اندیشی شبکه فروش این شرکت با حضور دکتر جواد رادسعید مدیرعامل، آقاي يوسف شاهتيموري مشاور مدیرعامل درحوزهفروش و بازاريابي، آقاي اميرمسعود رحيميان سرپرست نظارت و بازرسي، سركار خانم مرجان پناهي سرپرست ماركتينگ، آقاي يحيي نزل آبادي مدير فروش داخلي شركت پاكنام و نمایندگان فروش به صورت غیرحضوری ( آنلاین ) برگزار شد.

دکتر رادسعید در این نشست گفت: شبکه فروش پاکنام در سال ۱۴۰۱ تلاش مضاعفی داشتند و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند که جای قدردانی دارد.

 

دکتر رادسعید در این جلسه که شنونده پیشنهادها، راهکارها و انتقادات نمایندگان فروش بود گفت: بنا داریم جلسات مدیران ارشد با شبکه فروش، به صورت فصلی و دوره‌ای برگزار شود تا بتوانیم از این طریق، موانع و مشکلات فروش را شناسایی و مرتفع کنیم.

وی هم‌چنین با تقدیر و تشکر از زحمات نمایندگان پاکنام گفت: ایشان در سال ۱۴۰۱ که سال متفاوتی بود، تلاش مضاعفی داشتند و انتظار شرکت در سال جدید حرکت متفاوت و روبه رشد از تک تک نمایندگان و پرکردن خلاء‌های موجود در استان‌ها می‌باشد.

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email