پيام تبريک مديرعامل پاكنام به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

dr-radsaeed-tabrik

 دكتر جواد رادسعيد مديرعامل محترم شركت پاكنام در پيامی فرارسيدن بيست و هفتم ارديبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی شركت پاكنام ، در اين پيام آمده است : فرارسيدن بيست و هفتم ارديبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندركاران اين عرصه به ويژه همكاران پرتلاش روابط عمومی اين شركت كه در راستای ايفای رسالت خطير گردش شفاف و صحيح اطلاعات گام بر میدارند، تبريک و تهنيت عرض می‌نمايم.

در عصر حاضر كه ارتباطات واطلاعات بنيان اصلی قدرت و نفوذ جوامع برای تحقق توسعه پايدار به شمار مي‌رود، نقش روابط‌عمومی‌ها در ايجاد دسترسی به اطلاعات و معرفی ظرفيت‌ها برای توان‌افزايی، كارآفرينی و خلق ثروت، بسيار حائز اهميت است. نامگذاری بيست و هفتم ارديبهشت‌ به‌نام روز ارتباطات و روابط‌عمومی مبين اهميت‌ اين‌ جايگاه‌ در دنيای امروز است. لذا اين روز فرصتی مغتنم برای تجليل از فعالان اين عرصه وهمچنين تبيين نقش و تاثير آن در سازمان است.

در پايان با گراميداشت اين روز و تقدير و تشكر از عموم تلاشگران عرصه ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزيزان، توفيقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو میكنم.

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email