اولین شورای مدیران پاکنام برگزار شد

The first council of managers of Paknam
جلسه شورای مدیران شرکت پاکنام با هدف ارزیابی عملکرد سالانه  بهبود عملکرد در سال جاری برگزار شد در اولین جلسه از سلسله جلسات شورای مدیران محصولات شوینده و پاک‌کننده پاکنام، که با حضورمدیران بخش‌های مختلف، مدیرعامل و مشاوران ارشد، در تیرماه ۱۴۰۲ در محل کارخانه، در بویین زهرا، برگزار شد، درباره اهداف سال جاری گفت‌وگو و در خصوص نحوه تنظیم برنامه‌های عملیاتی برای ماه‌های باقیمانده سال نیز تصمیم‌گیری شد. همچنین براساس دستورالعمل جلسات، برای ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت، منتهی به تیرماه ۱۴۰۲، هماهنگی‌های لازم انجام و دستورالعمل‌هایی صادر شد.
The first council of managers of Paknam

دکتر جواد رادسعید مدیرعامل پاکنام در ابتدای این جلسه هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد شرکت پاکنام عنوان کرد و گفت: «در این جلسات است که عملکرد سازمان ارزیابی می‌شود و همکاری و یکدلی بین اعضای مجموعه به وجود می‌آید. همچنین برنامه‌ریزی‌های عملیاتی تنظیم و اهداف به روز می‌شود». رادسعید ادامه داد: «هر فعالیت اقتصادی‌ای در مسیر خود با موانعی همراه است اما ما برای مرتفع کردنِ موانع احتمالی، به صورت مسمتر با مدیران و معاونان ارشد در ارتباط هستیم و جلساتی را به‌صورت انفرادی و جمعی برگزار می‌کنیم. ما معتقدیم برای حرکت به سمت اهداف باید تمام مدیرانمان به هم‌افزایی مسلح باشند.»

برنامه‌ریزی‌های شرکت عمدتا پیرامون مضامینی چون شناخت وضع موجود، تعیین وضع مطلوب، تعیین شاخص‌های کلیدی و پیش‌بینی وضعیت شاخص‌های کلیدی در طول برنامه، شکل می‌گیرد.

برندهای تولید شده در شرکت پاکنام با نام‌های تاپ، یکتا، دی، آرن و بامداد؛ از سال ۱۳۴۱ شمسی، در سبد خانواده‌های ایرانی قرار دارد. محصولات مختلف شرکت علاوه بر عرضه در بازار داخلی کشور با برندهای رامس، یکتا و دی؛ به بسیاری از بازارهای منطقه نیز صادر می‌شود.

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp
Email